Kapitel 6, The message

Vi vaknade av att Chaz fick ett sms, när han började läsa bildades ett leende på hans läppar. Jag fattade på en gång att det var ifrån Jessica. Idag skulle jag till en Studio och checka saker med Scooter. Chaz packade ina grejer och gick sedan iväg. Jag gick och tog en snabb dusch, jag valde sedan kläder. Det blev en blå hoddie, jeans och ett par svarta supras.
Jag parkerade utanför studion och såg att Scooter redan var där. Jag gick in igenom dörren och där satt Scooter och väntade.
-Tja grabben. Läget? Sa han.
-Bara bra, du själv? Svarade jag honom och gav han ett leende.
-Hyfsat bra.
Vi gick in i själva studion och Scooter räckte mig ett papper. Det var en låt, den hette Be you girl.
Jag fastnade direkt för första text raden Belive in your self, try not to be anybody else. Den var ägnad åt mina fans, men jag kände igen mig som tusan. Då gick det upp för mig, Clara ska bli min, vad som än krävs.
Hela dagen spenderades i studion, på något sätt så hade fansen fått reda på att jag var här. Så utanför, runt min mobil stod flera stycken tjejer, Kenny, min livvakt var oturligt nog i USA. Jag hade ju semester, så det var menningen att jag skulle ta det lugnt, alltså inte behöva honom. Scooter erbjöd sig att gå ut först, vilken jag tyckte var en bra idé. Såfort han öppnade dörren började alla skrika. Han stängde dörren igen och vände sig mot mig.
-Vi har ett problem, jag tror inte dom nöjer sig med autografer, utan dom vill ta med dig hem. Sa Scooter.
Jag suckade, men började sedan skratta. Jag öppnade dörren innan Scooter hann stoppa mig.
-Hej allihopa! Skrek jag.
Tjejerna blev som galna, hon som stod längst fram kollade i mina ögon som jag vore gudomlig. Jag började tränga mig förbi och av någon konstig anledning så backade fansen undan. Jag blinkade åt en tjej och det såg nästan ut som om hon skulle svimma. Jag öppnade min bil dörr och satte mig i sätet, för säkerhetsskull tog jag och låste bilen. Scooter hade nu också kommit ut och vi både körde iväg.
När jag kom innan för dörren möttes jag av mamma. Hon hade världens största leende på läpparna, jag förstod inte vad det var förens hon började prata.
-Justin du är nominerad till i flera kateogirer i Billboard Awards, kan du fatta? Sa hon glatt.
-Du skojar? Hur många? Sa jag och jag blev genast glad.
-Jag tror det var 5 stycken. Alla fansen är helt galna.
Jag skickade snabbt ett sms till Scooter och nyheten, han blev lika glad han och jag loggade snabbt in på twitter.
Billboard here I come, thanks for all support, love you all! <3 Och tryckte på skicka. Nu kan alla i hela världen se min glädje. Jag tänker sällan på hur lyckligt lottad jag är, hur mycket stöd jag får av alla mina fans. Fast jag gör ju låten nu, som är tillägnad mina underbara fans. Det var dom som gör så att jag kan fortsätta, att jag kan göra det jag vill. Jag har haters, men dom älskar jag på något sätt också. Dom lägger ner tid på en kille som mig, så på något sätt är jag intressant för dom. Hela kvällen spenderades med att sitta och svara på massa fans, följa dom tillbaka. Det är också en tanke som slagit mig, det tar några sekunder att följa ett fan. Det gör deras dag, för en del betyder det hela världen genom att jag trycker på en knapp, en liten knapp. Jag borde ta och göra det oftare.Jag kom och tänka på Clara, jag skulle ju skicka ett sms och det var lika bra att göra det nu, nu skulle det ske.
Kort kapitel, yes iknow! Men nästa kapitel kommer det hända saker, hoppas ni gillar detta kapitel. Kommentera ?

Kommentarer
Postat av: Alictin

Sv: Tack så mycket :)

Det hoppas jag också! ;)

2012-01-09 @ 21:01:12
URL: http://alictin.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhhh jag älskar denna novellen

2012-01-09 @ 21:26:03
Postat av: L

Jättebra!! :D

2012-01-09 @ 21:35:41
Postat av: Louise

-Det har jag haft, börja du skolan idag?

2012-01-10 @ 01:03:04
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

Vad kul att du var med och tävlade om att bli dagens blogg. Nu har nämligen vinnaren utsetts, så gå in på http://laakinoiise.blogg.se/ för att se om du är den lyckliga vinnaren!

Var även gärna med i den nya omgången! :)

http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-tisdag-1.html#comment

2012-01-10 @ 01:34:20
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Angelica | Foto & Design

Fin blogg!

besök gärna min foto & design blogg!

http://angelicanordin.se

just nu har jag också en tävling där jag lottar ut en design gjord av mig & vinnaren får själv välja hur designen ska se ut upp till 100% ! :)

2012-01-10 @ 18:13:23
URL: http://angelicanordin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ny design påväg, kommer i veckan..
RSS 2.0
line-height: 140%;